Idrottsgalan


Idag blir det mycket idrotts-tittande. Först kollade jag handbollen, nu idrottsgalan. Måste säga att det är mycket roligt som händer. Robert Gustavsson tillsammans med Björn Gustavsson gör riktigt humoristiska inslag, just nu håller Robert på att imitera Per Gessle och gör parodi på hans låtar om "OS-tider".

Undertiden "städar" jag. Jag må säga att jag skriver att jag städar ofta, saken är den. Jag typ plockar undan på vissa ställen och sedan orkar jag aldrig mer. Idag har jag kollat bland gamla tidningar och rensat ut. Vad ska jag med en tidning från hösten 2007 till? Bra fråga. Den hamnade i släng högen. Snart ska jag bädda min säng och börja "varva ner". Dvs, bort med smink, borsta tänderna.. osv. Sedan ska jag ligga och fundera och skriva ner tankar. Allt för att kanske idag entligen få sova en hel natt. Vad är mitt problem? Sova borde väl alla kunna. Men det tar totalstopp för min del. Kan man vara så påverkad över att ha vänt dygnet efter julen? Jag trodde man kom i fas fort, kanske inte. Jag hoppas på en god natts sömn inatt. Hoppas ni också får det!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0