Huvudvärksväder.


Idag har min dag prägöats av den i sittande huvudvärken. Den vägrar att släppa. Ibland tror jag att det har med typ planeternas rörelse att göra. När man vaknar borde man inte ha huvudvärk? Sedan tränade jag med Sara och trodde huvudvärken skulle släppa, icke sa nicke, den satt kvar och var om inte ännu ondare. Därför tog jag en power nap på soffan. Mat tänkte jag, tog en dusch och började sedan laga mat. Mat kan ju hjälpa mit huvudvärk. Fortfarande inte bättre med mat i magen. Nu gör jag annat och försöker att strunta i att huvudet känns som bly. Typ, blogga, börja plugga. För det är bra tidsfördriv. Klockan är strax ett, vilket betyder att jag måste börja GÅ in till stan för körövn. om 4 timmar. Dags att plugga, så jag blir klar någon gång!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0