Gjort staden med Lovisa.

Det är ofattbart att jag alltid hittar kläder så fort jag och Lovisa är på stan. Jag såg två jeans, vilka jag bara känner "måste ha" för. Även en hel del tröjor, t-shirtar och linnen. Nu börjar man ångra att man inte orkade/fick jobba  mycket i december. Då hade jag fått en härlig lön. Nu blir den knappt någonting. Får vänta tills familjen ska till Malmö, då måste iaf de flesta vårkläderna kommit in. Orkar man att vänta 1,5 månad att shoppa? Ja! Jag vill, jag kan, jag ska.

Jag och Lollo fikade och kollade. Var kul att träffas igen, var ett tag sedan.



Lovisa och jag, åkte skidor med skolan, i Hestra. Då gick vi i nian, alltså. Två hela år sedan!
Tiden går fööör fort.

Kommentarer
Postat av: Beata

Åh, ska ni till Malmö?!:) Då får ni komma och hälsa på oss tycker jag!

2009-01-08 @ 18:27:35
URL: http://halleda.blogg.se/
Postat av: Beata

Åh, ska ni till Malmö?!:) Då får ni komma och hälsa på oss tycker jag!

2009-01-08 @ 18:27:47
URL: http://halleda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0