Gata eller trottoar?


Isgator löpte hela vägen från ftan hem till mig. Inte bättre blev det när vissa gatlyktor var nedsläckta. Mörkt, ruskigt, kallt och ja, HALT!

Väl hemma från staden, men en aning mindre pengar - som alltid. Jag hittade en jättefin vit tunika på Gina, affären börjar att förbättras. De hade fått in massa fräscha basplagg i vårens härliga färger. Jag vill ha ltie sol och värme, inte is och minusgrader. På med skinnjackan säger jag, det vill jag!

Vad kommer vara vårens trender? Jag gissar på en massa färger, ballerina, fortfarande en hel del Gladiatorskor, chinos och jeans saker. Jeansväst är ett måste? Likaså jeansjacka. Det ska införskaffas.

Tack för en myskväll Jonna! Känns skönt att vi kollade på en girl-power film. Väldigt b, kanske ö, men ja. Den tog sig i slutet.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0