Fart fyllt, sömnbrist och förändringar.


Helgens läger var bra, sov 9timmar sammanlagt, är lite hängig. Men det ska man väl vara efter en lägerhelg? I do think so. Vi har planerat kommande konfirmand-undervisning, och ungdomsgrupper. Denna våren kommer att bli bra, enormt bra! Bara alla går in med positiv inställning och lämnar det förflutna bakom sig. Det tänker jag göra.

Hemma har det skett förändringar, ny tv och hemma-bio-system är uppsatt. Aldrig trodde jag att mamma skulle komma igång med att säga "Ja" till det. Heja Mamma. Förhoppningsvis IKEA på lördag också, såvida inte jag jobbar.

Nu ska jag packa väska, ska på spinning idag. Nu gäller det. Satsar ni också på Beach 2009?

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, tack för tipset :) kul att du haft en trevlig helg ;) synd att jag inte kan hänga med idag... men jag hoppas på att hänga med nästa vecka så får du berätta om helgen också hihi! puss på dig :*

2009-01-18 @ 14:48:21
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0