Familjedag

Denna dag ska spenderas med la familia. Nu på morgonen har jag och min lillebror stått och sjungit ABBA singstar, båda hade vaknat på rätt sida kan jag glatt meddela. Oskar är och hjälper pappa till tippen. Vi har en massa som behövs slängas nu när vi ska måla/rapetsera, öppna upp en vägg så det ska bli glasdörrar ut till en altan och kakla, klinka en toalett på övervåningen. Målarn kommer redan imorn och igår valde vi tapeter. Den blev riktigt snygg, fonväggstapeten. Det kommer att komma före och efter bilder!

I eftermiddag efter jag städat och fixar i min skogarderob ska hela familjen - (läs: minus) Dolly gå på bio. Australia, ska vi se. Jag har hört massa bra om den så jag ser fram emot det enormt. Efter dt ska vi gå och ät apå Harry´s. Känns som att jag bor där för tillfället.

Igår tog jag ett till steg in i vuxenlivet, jag bokade bord på Harry´s, för bara några veckor sedan skulle jag aldrig gjort det. Okej, jag ringde inte direkt. Jag frågade om jag kunde boka bord när jag jobbade. Det räknas ändå tycker jag!



/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0