En lång dag, jag är utmattad.


En lång, stundtals tråkig och ibland rolig dag.
Skolan gick fort, tiden swischade förbi. Det kan bero på att det är den enda dagen vi inte har LÅNG HÅLA. Detta tack till Conny som flyttade idrotten och la den på vår håla. Kändes väldigt skönt att ha idrott mitt på dagen. Synd att det bara var denna dagen. Engelska redovisningen gick helt okej. Inte superbra och absolut inte super nöjd med resultatet av det hela, men.. Helt okej! Jag ska sluta begära för mycket.

Fikade med Carolina, smed planer. Kanske de går i verken? Var väldigt mycket att träffa henne, inte gjort det på evigheter.

Utvecklingssamtal. Helt okej där med, sista "rikiga" som är obligatoriskt att bli tillfrågad att gå med förälder. Snart är jag ju mydig. Det börjar kännas lite hemskt nu, ska man kalla sig vuxen sen?

Teater - läsa manus. Blir ingen stor uppsättning till sommarn, vi siktar på 2010, manuset är långt ifrån klart och ja, regissör? Martin orkar inte i år, men vill ha pjäsen. Isf 2010. Bättre sent än aldrig?

Jag kom precis hem och är väldigt trött och utmattad. Tankar kommer upp hela tiden ifrån mina drömmar.

En av dem;

"Efter olyckan igår drömde jag att mannen ligger på marken med ansiktet nedåt, andas högljutt. När jag vänder på honom finns inget ansikte på honom."

En annan.

"Jag tittat och konstaterar att han andas, vädligt högljutt. Jag vågar inte vända honom på rygg, rädd för att nacken typ är skadad. När ambulans personalen kommer så säger de, han är död. Han kunde inte andas på mage. DET ÄR DITT FEL FÖR DU INTE LADE HONOM PÅ RYGG".

Usch... Hoppas verkligen allt gick bra med honom! Tänker på dig!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0