det funkar!


Det funkade inte att blogga igår natt.. Därför dåligt med uppdatering. Kan även bero på att jag har jobbat hela dagen idag. Äntligen hemma! Harry´s är nyrenoverat och fin-fint. Dålig planering bara, med tanke på "möbleringen". kanske mer, placeringen av bänkar osv.

Igår hade jag en härlig kväll som började hos Emelie. Vi sjöng sing star och åt. Sedan tog jag bussen och mötte upp kusin Fredrik som befann sig på fest i Alestugan. Kikade även inom Jessica och Maddes 18-års fest. Träffade bla. Linnéa som jag inte träffat på hundra år. Får ta och ändra på det snart igen.

Idag är jag trött, somnade vid två och vaknade vid åtta. Kunde inte somna om. Mamma tror det beror på att man behöver byta säng då och då. Somnade nämnligen som en stock i pappas säng mellan 09.00 och 10.00. Ska snotta den inatt med, med tanke på att pappa är i Spanien.

I Spanien nu är det högsomma sa pappa. Sist vi pratades vid så sken solen och han satt med en öl och skulle svalka sig ännu mer med ett dopp i poolen. Jag är lite avundsjuk, men jag vet hur mycket föredrag han ska hålla mellan måndag-torsdag.. Ingen sol på dagtid så inte. Jag blickar frammåt mot Turkiet igen! Mamma och jag bara längtar!

På tal om min mamma så är hon världens sötaste. Iaf när hon får för sig små idéer. Hon som HATAR frukost tog med mig till Statoil bara för att köpa frallor till mig och juice åkte med också. Detta för att jag inte skulle få någon lunch (jobbade). Ibland är hon för söt!

Dags att göra matteläxan, skulle lämna in något imorn  och jag har inte ens kollat på det. Oups!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Caroline Carlander

klart vi ska ses snart. antingen en liten promenad i veckan, för jag hinner inte träffas och "göra" ngt för all tid kommer gå åt fysikprovet och träning. Men gärna en promenix? <3

2009-01-25 @ 19:42:53
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0