Dags att ta tag i saker...


Körskolan uppkollad. Börjar med teorikurs på onsdag. Känns skönt att komma igång! Kommer ungefär köra 2 ggr/ vecka som deet ser ut nu och för att jag ska klara mina mål!

Hämta min cykel hos Caroline idag. Vi tog en runda på staden sen. Så mycket nya vårkläder det har kommit in, och oj så dålig ekonomi Jenny har för tillfället. Allt går ju till resa, men.. Blir det någon sådan?

Ikväll ska jag träffa Victoria Greiff. Var ett tag sedan nu, så v har troligen en massa att snacka och tjalla om. Fika och promenad. Sounds familiar?

Dålig uppdatering idag, men måste faktiskt. På allvar, städa..  - igen. Mitt rum är ett bombnedslag. Kilar det något troll här inne på nätterna? -börjar misstänka detta..

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0