Broken strings

Oh, it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it´s enough to make it all okey

You can´t play with broken strings
You can´t feel anything that your heart don´t want to feel
I can´t tell you something that ain´t real.

- Broken strings, James Morrison


Igår var det nyårsafton. En lyckad afton må jag säga. Jag känner på mig att år 2009 kommer bli bra, jag får bara låta allt ta den tid det behöver i början. Starten på året var ej lyckat, men det är kan väl bara bli bättre? Låt oss hoppas det.

Under 2009 kommer detta hända;

Januari:
- börjar skolan
- ledarläger

Februari:
- mamma fyller 45, ska iväg och övernatta den helgen.

Mars:
- Jag fyller 18! Det ska vi fira!

April:
- överraska Frida i sthlm, om det blir som jag och Anna planerat.

Maj:
- långhelgsläger med konf.
- weekend med m&p någonstans i europa?

Juni:
- sommarlovet börjar!! Har då gått ut tvåan.

Juli:
- Pappa 45, stor fest ofc.

Augusti:
- turkland?
- skolan börjar.

September:
- bra fråga

Oktober:
-Lillebror fyller 16 år.

November:
- ingen aning

December:
- jullov
- julafton
- nyårsafton osv.

Förhoppningsvis står det nåonstans, KÖRKORT också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0