Blodrött, korall och vitt..


Tre superheta färger. Mina naglar håller på att bli blodröda, blodrött och vitt, det är en härlig kombination. Dagen har ju innehållit en massa kollade på kläder och fikor. Först gick jag och Jonna in, hennes kompis Josefine och även Carro C ville fika, vi fikade. Sedan gick jag för att möta upp "tjejgruppen" beståendes av; Ninnie, Filippa, Kattis, Frida, Amanda, Lotta och Helena. Vi pratade och åt, hade väldigt trevligt. Helena gick med mig en snabbis på staden och vi stötte på Sara. Jag kom hem med en vit tunika. Men vårens måste i min garderob är en massa korallfärgade kläder. Den färgen är härlig och den syns!  Korall, korall, korall...
Sara fann en himelens massa korall kläder, jag hoppas hon inhandlar en del av de!

Nu kollar jag på Arn, undertiden jag bloggar. Haha!

Cecilias replik;
- Kommer han inte, tar jag ingen man.

Hon syftar på Arn, men.. Är det inte så. Hittar man inte den rätte, så "tar" man ingen heller? Det ska jag fundera på...


/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0