allting bokat och "klart"


Idag har jag varit och bokat in körlektioner, 18 stycken bokade, plus eventuellt hakla datum. Får avbokas om min lärare anser att jag ej är klar tills dess. Ja, 18körlektioner, låter väldigt mycket. Saken är den att de sa att det är bättre att ha en massa bokade, och hellre avboka. De tvivlar på att jag kommer behöva så många. Snittet sa de låg på 15lektioner/elev. Om man kör hemma. Vilket jag har gjort, en del. Inte så mycket. Känns skönt att köra igång.

Jag köpte teoribok, vill bara slita mig igenom den. Få det överstökat, men.. Likabra att börja med en sak i taget. Ska läsa ett avsnitt tills imorn, då jag ska gå på min första teorikurs. Wish me luck?

/ J - vill ha maat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0