27/1-2009


Om exakt två månader fyller jag 18år. Stort!

Idag vaknade jag tjugo i åtta, vilket betyder. Försovit mig en timma, väckarklockan trodde jag att jag satt på 06.45 men i själva verket 07.45. Jag for upp ur sängen när jag såg detta och hittade kläder, tandborsten och inom 5 minuter satt jag på cykeln och trampade till skolan.
- Vilken start på morgonen!
I skolan var det en lam spanska lektion. Känner mig inte alls laddad inför provet, men ändå rätt lugn. Kan ju inte gå mer än dåligt? Så ska jag inte tänka. Det är mest en text jag måste plugga igenom några gånger. Grammatiken sitter förhoppningsvis ganska bra.
Sedan, HÅLA! - igen. Vår psykologi lärare var även sjuk idag. Vilket inneför ca 4 timmar innan historian på 2h och 20min. Historian flöt på.

Nu laddar jag inför träning ikväll. Ska bli väldigt skönt! Innan dess, förbannade NK och såklart, ni missar väl inte OTH 16.10? Det gör inte jag iaf!

See you later!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0