Var ska jag börja någonstans?

Från i tisdags har det varit full rulle hos familjen Falkström. Frida och Anna har varit på besök. Hoppas att Fridas U2 konsert i fredags var bra! Sedan Frida åkte har jag och Anna varit ute och ätit, kollat in Marinfestivalen. Alcazar och några andra lokal som coverband. Släktkalas och planering har också hunnits med. Inatt kom vi hem halv sju efter nattmat och dopp i pool. What a night - Mamma Mia.

Anna sitter i bilen påväg till Fjällbacka och sedan mot Sthlm om några dagar. Att jag är sugen på att åka till Sthlm/Täby nu! Men enligt planering önskar jag att det fanns fler dagar, tider och minuter varje dag/vecka/år. Det är så mycket man vill hinna med!

Idag har jag kollat in en kamera. Till min förvåning var min sönder (!?) Hur det gick till vet jag inte. Men det var åandra sidan påtiden att jag köper en ny. Passar bra inför Dalarna och Turkiet. Somarn är inte slut än, fast det känns så.

På tur står en kort men intensiv promenad med Caroline. Sedan ska jag boka lite träningspass emellan alla jobbpass jag har denna veckan... Efter denna veckan är det dags att börja ta tag i livet, rutiner... Dock får allting rättas till efter fredag, då jobb och annat är avklarat.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0