Run away!

Jag stämde upp till skönsång med ett par hörlurar på huvudet - min lillebror sneglar på mig.. Det säger sig självt,sjung aldrig med hörlurar!
-
Jag är laddad, det finns en gnista. För livet. Jobb och skola, det ska funka! Läxor och konfirmation, får fixa sig i studens hetta. Jag är laddad full av energi. Därför har jag bestämt mig för en joggingtur imorn bitti.. På kvällen, efter skolan ska jag träffa lilla Esther som jag ska passa hela lördagen. Myspys med glass och bär på lördag har jag lovat henne, den lilla 2-åringen. Pippi, Lassie och Nicke Nyfiken är filmer jag ska kolla på, på lördag kväll!

Nu, jag är trött. Blir nog sängtajm tidigt idag. Eller så påbörjar jag packningen? NEJ, Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0