Jag & Victoria

Jag och Victoria flyr landet för att komma tillbaka - lite senare och lite mer solbrända.
Om ca; 3 timmar ska jag vara hos Victoria. Avfärd upp mot Göteborg och Landvetter
Om ca; 7 timmar lyfter planet.
Om ca; 11 timmar är vi framme på Antalyas flygplats.
Om ca; 13 timmar är vi framme i Alanya vid vårt hotell!

Jag har en del packning kvar, panik! Jag ska hoppa in i duschen så man sedan kan packa ner alla hygien artiklar osv. Det sista liksom! En tvätt måste hinna in i torktumlarn också och mat ska hamna i magen. Allt detta innan det gått 3 timmar. Eller, om... 2 timmar och 30 minuter lämnar jag mitt hus.


Ha två underbara veckor i Sverige! Mig når ni inte på ett tag.. (för mobil finns ju absolut inte). Haha

/ J

Kommentarer
Postat av: Sara

KOMMER DU INTE HEM IDAG?! :D tack så mycket för det fina kortet :*

2009-09-12 @ 13:46:30
Postat av: Anonym

KOMMER DU INTE HEM IDAG?! :D tack så mycket för det fina kortet :*

2009-09-12 @ 13:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0