Jag önskar mig mer än jag kan ana...

Kvällen smyger sig på, så gör även tröttheten. Hela kroppen, huvudet och sinnet är utmattat. Mamma Mia filmen är nog på för sjunde gången på tre dagar nu, än är den inte uttjatad.
Inför veckan som kommer ser planeringen ut såhär;
Måndag: Träning (Core 35 min) Jobb, på Harry´s 11-18
Tisdag: Jobb, Team Sportia 09.00- tills vi är klara. Jobb på Harry´s 11-18
Onsdag: Jobb på Harry´s 11-18
Torsdag: Jobb på Harry´s 11-18
Fredag: Jobb på Team Sportia 09.00 tills vi är klara

Detta är sista veckan på Harry´s för denna sommarn. Sedan har jag en och en halv vecka lite mer ledigt innan skolan börjar. Jag ser garanterat fram emot det. Mycket som ska fixas. Kamera ska inhandlas, iPod ska fixas till, bla. musik och laddnings set - nya hörlurar. Koppla in datorn och ja... kan solen kika fram också?

Väldigt massa babbel bär jag på. Ska jag skratta eller gråta? Ikväll ska jag kolla på P.S I love you igen iaf. Kanske släpper alla hämningar mer då!

 Blir detta den nya?

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: sara

Jenny, du får gärna höra av dig sen när du är ledig. om inte jag fått något jobb vill jag gärna träffa dig innan du åker!!! <3

2009-08-03 @ 18:08:37
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0