Do you know what we´re fighting for?

Could you take my breath away?

Vaknade med tuppen idag. 08.20 slogs ögonen upp på vid gavel. Skönt att dagen kommer igång. Det är en stor dag idag för Calle och Maria som ska gifta sig. Jag ska sitta barnvakt åt deras lilla dotter på två år som heter Esther. Innan jag åker ut dit, ska vara där vid 14.30 så ska jag ha fixat joggingskor och dessutom lite hallon, blåbär och kanske plommon till mig och Esther att festa på ikväll. Sagor och lekpark tillsammans med hennes kompis Abbe och hans morföräldrar är inplanerat. Det är sant, jag saknar det lilla livet fast jag träffade henne igår. Hon är så himlans söt.

Bilder från bröllopet kan jag tyvärr inte lägga upp, av säkerhetsskäl. Men en bild på mig och min bröllops outfit kommer under morgondagen!

/ Jenny - wish me luck?

Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

Rubriken i detta inlägget kommer från världens bästa låt! right? :)



hoppas allt är bra!

kram <3

2009-08-23 @ 17:28:23
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: S A R A P E R S S O N

sv, haha! alltid kul att bada =)

men inte alltid kul att visa sig i bikini, (inte när jag visar mig iaf!)



Händer ikväll?

kram<3

2009-08-23 @ 18:59:10
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0