Bilder från Dalarna


Sarah och Lukas var en aning uttråkade på bussen upp.. lite mer än 9 timmar.



Så var även jag.
 

Söta Linnea var också med och fotade galningarna som badade redan första kvällen!

 

Det var underbart vackert i Rättvik, i Dalarna!



Påväg in till Rättvik, dag 2. Något sämre väder, blåst och mulet. Sara poserar fint!



3:e dagen, på vår fria tid vare Volleyboll. Jag och Stina hade promenixat och satte oss sedan för att kolla!



Förlåt Erik, var tvungen.



Den osminkade verkligheten. Och kul hade vi!



Världens sötaste gris Dolly hade i alla fall saknat mig. Det första hon gör är att lägger sig på en röd filt jag haft med mig och min kudde, även medhavd. Hon går inte fram och säger hej som vanligt. Men däremot när jag lägger mig bredvid henne, då får jag en puss. Åh, älskade gris!


Nu, dags för äpple och te. Teet heter kvällsro, undra om det kan lugna en, så man somnar bättre?

Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

Då var jag en av galningarna! hihi!

jag älskar att bada faktiskt!

2009-08-23 @ 17:29:33
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0