64 timmar

Dåligt med uppdatering på sistone. Jag orkar aldrig ta kort, då blir det en aning tråkigare att läsa också, så jag fattar mig därmed kort. Gårdagen gick ut på att tvätta rent och göra läxor. Jag och mamma tog en rask promenad efter maten till Nettan och Bosse som skaffat två kattungar. De var väldigt söta, Generalen och Sir. Boulevard? Blir det deras namn i framtiden? Jag föreslog Arne och Hassan, med lite skämt i rösten.

Idag, inte hunnit göra värst mycket. Om en timma ska jag möta upp Vicki och växla våra pengar! Sen bär det av till skolan för god lunch, årets första skollunch. Naturkunskap, Historia och Religion står på schemat för dagen!

Innan räknade jag dagar, nu är det timmar. Om 64 timmar plus/minus någon timma är jag och Vicki framme i vårt paradis! ( för två veckor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0