Troligen.

Ja, här sitter jag. Kollar på lyxfällan igen, trots att jag ofta är arg på de som anmält sig. Ändå intressant, med tanke på att något inom ekomoni är jag sugen på att jobba med som vuxen. Iaf än så länge.
  På tal om matte, jag är super nöjd med vår indelning.

Det är så att tre samhällsklasser på Sture har slagits ihop, och delats efter förmåga och det man vill uppnå. Vilket betyder att de som har svårare för matte som berhöver mer repetion på grunderna får det. De som vill ha grunder men även lite mer svåriheter får det. Och de som satsar högt får hjälp med att inte traggla grunder så mycket utan kan gå vidare i fortare tempo. Verkligen kanon! Och fortfarande har alla chans till höga betyg. Detta var verkligen ett utmärkt sätt att få extra hjälp. Alla skolor borde ha det så, om det är mycket nivågrupringar i klasser.

Jag tror redan nu att jag snart ska stoppa om mig själv och säga godnatt. Har varit en lång dag utan någon vila. Har sovit dåligt några nätter nu också. Det ska jag försöka ändra på.. Inatt har jag inga måsten att vakna upp till. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0