Tappat gnistan


Som ni märkt har jag inte uppdateras så flitigt på sistone, jag har nog tappat gnistan. Jag ska ta tag i alla imorgon ni vet - ny dag nya möjligheter! Jag lovar, jag ska bli bättre på att foografera och lägga in, läsningen blir roligare, right?

Men iaf, idag har jag pluggat en del, och häckat inne med tanke på det tråkiga vädret. Just det, har även varit på tema gudstjänst. Det var en man som spelade, sjöng och dramatiserade. Väldigt udda och speciellt. Allting lät likadant, skillnaden vad att han hade en synth elgitarr så ljuden blev en aning olika och han växlade mellan att ha en gul/orange och en grön lampa i ansiktet. Väldigt speciellt!

Godnatt!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0