Sthlm city

Idag gjorde jag Anna, Frida och Martina sthlm city. Dock svek Martina oss tidigt, vi ville till gamla stan och fika, inte hon. Men en snygg tröja kom hon hem med. Anna fyndade en väska idag, Frida en likadan klänning som jag och jag shoppade en "kroppsstrumpa" okej, en klänning, väldigt tajt sådan svart. Jag hittade en stor flanellskjorta, en tjocktröja och en kavaj. Osäker på den än så länge, men det var på H&M så det går att lämna tillbaka hemma i Hstad.

Ja, dagen gick på, vandrade på stan mellan 12.00m och 17.30 sedan begav vi oss till Täby centrum och mötte upp min älsklingspappa och åt kvällsmat med honom. Thaimat, gott! Jag åt kycklingspett med jordnötssås. Pappa och Anna åt japanskt och Frida höll sig till thaimaten precis som jag.

Nu sitter vi här, framför tv´n. Make me a supermodel står på, Anna och jag väntar spänt på Grey´s.. Det är ju spännande fortsättning idag, eller hur? Ja, till progrmmet ska vi dricka te och äta chips. Livsnjutare är vi allt vi två. Frida ska hem och umgås med sin släkt undertiden, Grey´s är inte hennes bästa. Men henne får jag se direkt efter programmet är slut. Sista natten för mig här uppe för denna gången.

Hemfärd imorn, pappa hämtar mig vid 10. Carolina ska åka med och kommer till Solna (där pappas lägenhet är) vid 11. Bara för jag ska hinna se lägenheten, för det vill jag verkligen! Skriver igen imorn, när jag är hemma. Saknat mig?

/ jenny

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja! :P

2008-10-30 @ 09:46:38
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: mia

Klart att jag saknat dig!!! Du får ringa om tårtan sen också ;D <3

2008-10-30 @ 10:02:57
URL: http://sodestof.blogg.se/
Postat av: Sara

Klart vi saknat dig ;)

2008-10-30 @ 18:13:13
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0