slappedag

Okej, slapp och slapp. Jag och Frida ställde klockan på kvart i nio. För klockan nio skulle vi ut och promenera med Anna. Vi kom till Anna strax innan nio och möts av en sömnig anna, oups, snoozade lite länge kanske? Promenaden blev på ca 90minuter. Gamla minnen och lite nostalgi längs vägen när vi svängde in på Erikslunds områden.

Frukost bestående av müsli och mackor och gamla barnprogram. Minnen även här.

Jag somnade en stund efter duschen, inte bra.. Jag blev ännu sömnigare innan vi åkte till Täby Centrum, det är Sveriges största shoppingcenter med tak. Förstår ni? Ja, jag fann en klänning på ZARA.. Nyårsblåsan? Lutar åt det.. Får se.

Väl hemma hos Frida, har packat alla mina saker, inatt ska vi sova hos Anna. Hos Anna ska vi laga mat med hennes pappa Bosse, tacos. Vi ska även göra chokladfondy och doppa frukt i det. Mums!! Martina kommer även komma dit, till vårt hemma-spa. Inhandlade ansiktsmasker och nys nagellack idag. Oj, det lät väldigt flickigt, men det behövs det också efter allt pappas bil snack påvägen upp. Jag saknar faktiskt min mamma och pappa lite. Pappa träffar jag förhoppningsvis imorn, tänkte gå på resturang här uppe med honom, Anna & Frida. Ja, det ska bli kul!

/ J

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åå, zara har helt underbara kläder :)

2008-10-28 @ 20:42:16
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: Beata

Låter mysigt kusen!!!

2008-10-28 @ 22:03:35
URL: http://halleda.blogg.se/
Postat av: miia

jag bara älskar zara! saknar den affären helt sjukt mycket, och dig!

2008-10-29 @ 16:30:25
URL: http://sodestof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0