Sista oktober

Ja, idag är det sista oktober. Ingen snö i Halmstad idag trots att det snöade igår från Sthlm till ungefär Hisult. Knepigt väder är det däremot.

Idag vaknade jag och näsan/käken gjorde fortfarande likaont. Det fick bli tandläkarn, tack och lov såg de ingenting på bilderna för käken. Tur det. De tror dock eftersom det är en aning svullet att det typ kan ha blivit en liten liten spricka i käken högst upp. Vi avvaktar och ser om det går över, annars får det bli esök hos farbror doktorn.
 Därför blev det ingen träning för mig imorse, däremot ska jag spinna halv fem. Skönt, jagbehöver verkligen träna spec efter denna veckan med godsaker var dag. Smart som jag är hade jag sockersug och köpte Lindts vita choklad, den ha rjag mumsat upp redan innan kvällen. Bra drag av mig.

Dags att sätta fart och plugga, spanska, matte och engelska.

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har hänt :O

2008-11-02 @ 12:15:13
URL: http://sariisc.blogg.se/
Postat av: emelie

vart har du köpt västen på headern? kram

2008-11-02 @ 12:20:54
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0