Onsdag


Det känns verkligen som torsdag idag. Men det är imorgon.

Mycket har hänt idag. Tjejer, snart åker vi! 10månader. Förhoppningsvis iaf! Ska verkligen se till att det blir av.

Kollar ni på Grey´s Anatomy? Gör det! Det är bästa serien som jag sett någonsin, mycket händer. Det kommer alltid upp nya intriger som är realistiska, inte massa påhitt här inte. Allting skulle kunna hända, sedan såklart är mycket överdrivet. Men, det går bra! En sak som jag stör mig på är de såkallade "Cliff Hanger". Jag vill veta, nu, vad som händer. Det är alltid så spännande. Händer det jag tror? Jag och mamma har ialla fall en teori om allt. Kommer säkert bli diskussion om det imorgon. Är ju klart en del som kollar på serien när vi är en dominerade tjejklass. Åh, nästa vecka... Kom fort!

/JF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0