Jobbat.

Idag har jag inte gjort alls mycket, men en del.

Började dagen med att pappa väckte en väldans trött Jenny. Jag gick upp och bestämde mig att följa med och kolla på ett hus vi bokat tid för visning på. Det äventyret slutade efter 10 minuter. Renovering, det var det vi ville slippa. Icke sa nicke. Vi bor kvar!
Sedan flängde jag hem och vidare in till stan. Där smög jag in på synsam, ska kolla upp mina glasögon jag vill ha. De är så himlans heta! Det tyckte Madeleine (hon jobbar där) också. Hon sa att de var perfekta på mig. Jotack, de är snygga. VILL HA!
Jobbet gick bra, jobbade 6timmar med Madde. Lugnt kan man säga. Första dagen inte uteserveringen är öppen. Det betyder inte lika mycket folk och mat - lugnt. Vi höll högt tempo i början så vi har i princip suttit av de sista tre timmarna. Skönt, men det betyder - inte mycket dricks. Men ja, jag överlever.

Nästa helg är jag fri från jobb, eller. Nästan. Konfirmationen dock, fredag kväll och söndag. men annars är det lugnt. Lördagen tänkte jag ta mig en shopping tur på.

Nu kommer snart Carolina, vi ska laga lite mat och äta godis. Gott.

Ha en bra kväll!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0