JAAA!

Idag fann jag 3 par skor på skopunkten, det betyder att man får tredje paret gratis. Dock är jag inte helnöjd med alla tre, ett par är jag sådär fäst vid. Tror de får åka tillbaka. Men då får jag åtminstone 50% på det billigaste paret. Helt okej ändå! Jag var nöjd när jag klev ur affären, men kom på att ekonomin denna månaden inte hade utrymme för impulsköp. Men ett par svarta stövlar behöver väl alla? JA! Och ett par sköna UGG´s behövs till vintern. Ja, de två paren får behållas. Ska bara intyga mor min om det också. Ha! Hon säger troligen "du har väl tillräckligt mycket skor?" Ehm, nej? svarar jag då.

Dags för stor städning på mitt rum, kan behövas.

Jag gillar Thomas Järvhedens låt Spela svår

"Passa på, spela svår, medans det går"

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0