I Sthlm!

Äntligen här! Igår anlände jag vid klockan åtta till Frida, stannade hos henne och gjorde mig något hemmastadd innan vi begav oss till Anna. Där var det filmkväll med hennes tvilling Daniel, hans kompis Fredrik, Fredriks flickvän Martina som även är kompis till Anna och Frida, Martinas vän från gbg och så jag såg 10 orsaker att hata dig, några goda flabb fick vi!

Idag har vi gjort staden för första gången, jag fyndade ett par jeans på Urban Outfitters. Härligt! Sedan stack Frida för att träna småflickor i gympa, jag och Anna gick på bio med hennes 9 klasskompisar. Vi får Patrik 1,5 den var bra, sevärd men inte mer.

Nu har vi ätit mackor och druckit varm choklad alla tre, snart sovtajm efter vår modevisning. Haha. Godnatt.

/ Jeennnny

Kommentarer
Postat av: FRIDAY

det är Martina och Fredrik som är tillsammans:P

2008-10-31 @ 00:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0