Grattis lillebror!


Idag fyller lillebror 15 år, detta har vi firat genom att gå upp jätte tidigt, sjunga, ge keet och sedan gå och lägga sig igen. Dagen flöt på, Oskar fick äran att köra min moped till Kar-La där den ska genomgå service. Sedan bar det hemmåt (jag körde, wiho!) Oskar skulle bege sig till Trönninge och plugga matte med Bengt (vår morbror) då beslöt jag och pappa oss för att dra till gymmet! Observera, jag sprang fortare än pappa, första gången ever.

När jag och pappa kom hem möttes vi av en tjurig mmma. Vi hade glömt säga vart vi var, inte en käft hemma på 1h. Ajdå! Snabbt som attan körde vi och hämtade Oskar i Trönninge för att spela bowling på B&B.

Resultat;
Mamma 218p
Pappa 216p
Oskar 186p
Jenny 180p

Jag kom sist, men jag klagar inte. Det var roligt och goda nötter vare! Värt att göra om.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0