Det kallas trötthet.

Tröttheten är enorm idag. Jag skulle helst av allt vilja dra täcket över huvudet och inte behövs gå upp på hela dagen. Nu har jag redan varti uppe, sedan halv nio. Upptakt med stan konfirmandrarna idag. Kyrkgång + presentation. Ikväll är det obligatorisk ungdomsmässa också. Innan dess träning klockan 4.

Nu måste jag ta tjuren vid hornen och börja plugga inför spanska provet som är på tisdag. Har även ltie småplock, som renskriva svenska uppgifterna och göra matte läxan. Varför exicterar läxor? Kan man inte gå lite extra tid i skolan och få allt gjort där? Enligt mig i nuläget hade det varit en väldigt praktisk åtgärd. Mer tid åt fritiden om det hade varit så.

Helgen har varit kanon, men trött är jag som sagt.

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja bort med läxor Tack<3

2008-10-05 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0