Dagens goda gärning:

Idag har jag inte hunnit med mycket. Men när man minst anar det kan man vara till hjälp. Jag och mamma skulle åka och handla lite sallad, jag behövde en ny deo också. När vi är på Netto så sitter det en rullstolsbunden man och ber mig hjälpa honom packa upp hans varor och även packa ner de. Självklart hjälps jag och mamma åt. Jag packar upp åt honom, han betalar jag packar ner åt mamma och vi hjälps åt med hans saker.

Känns bra när man kan vara till hjälp.

Snart (om ca 1timma) kommer min söta mormor på middag. Mamma har lagat potatis och jätte god stek i ugnen. Den har stått och gjort sig klart i ugnen hela förmiddagen. Mört och gott! Jag blir hungrig och sugen när jag tänker på mat. Någon mer än jag?

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0