Dagen gryr

Ny dag, nya möjligheter. Att börja dagen med stadig frukost och träning är det skönaste som finns. Fler sovmorgonar och mer träning på morgonen borde införas. Styrkepass idag för mage och rygg stabilitet.

Mamma och pappa är för söta. Idag kom de in och sa "Grattis på namnsdagen" och gav mig paket. Sen när blev man uppvaktad för sin namnsdag? Men jag tackar för en bra mascara och ett par nya trosor. TACK!

Fullt ös medvetslös idag. Träning, sedan skola. Sedan är det solosång och kör. Hemma tidigare än vanligt idag. Vi tjejer ska sjunga mellan halv sex och sju, sedan sjunger killarna mellan tio över sju och tjugo i nio. Bra pluggtid där i slutet av dagen!

/ JF

Kommentarer
Postat av: Din Oscar :)

Jag har iof sagt det redan men jag säger det igen. Grattis på namnsdagen min fina flickvän =).

Mycket kärlek! <3

2008-10-06 @ 17:47:11
Postat av: Beata

Grattis på namnsdagen min fina kusin=)

2008-10-06 @ 19:22:58
URL: http://halleda.blogg.se/
Postat av: ddanni

gratiis jenny :) kanske ses snart?

2008-10-06 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0