Spanien-Tyskland / helgen

Matchen, finalmatchen mellan Spanien och Tyskland är igång. Håller såklart på Spanien, 1-0 till de för tillfället. HEJA HEJA!
Andrea åkte precis hem efter att va har ätit både poatisgratäng med kött och gottat oss med Ben & Jerry gladd. Gott!

Igår jobbade jag (ovanligt) jobbar, om jag inte missminner mig  11 dagar i streck utan att vara ledig en enda dag. Sedan lagade jag och Oscar enchilladas och sedan smälte vi shoklad och doppade jordgubbar och vindruvor i chokladen. Fy vad gott. Vi mös och hade en underbar kväll. Kollade på en rolig film, kommer inte ihåg namnet. Kanske inte sådär en 10poängare, men helt klart bra. Och jag tycker om min Oscar. Vi ska iväg också, kollar resor för fullt. Ska bli en höjdare, jag längtar.

Spanien tog EM GULD!

/ Jenny
Babylon English-Swedish
jenny
subst. spinnmaskin; -hona, hon- (om djur)
_uacct = "UA-424292-31"; var urchin = "/CD1/pop/"; try { urchinTracker( urchin ); } catch( e ) {}; .term{color:black;font-size:14px;font-weight:bold;text-align:justify;}.dict-name{color:black;font-size:14px;text-align:justify;padding:0;margin:0;}.dict-name td{background-color:#ccff66;}.definition{color:black;font-size:12px;text-align:justify;font-family:Helvetica,sans-serif;}.definition *{background-color:#ffffcc;}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0