Nattinatti.

Jag borde sova, eftersom jag är trött och har huvudvärk. Men orkar jag gå och borsta tänderna, ta ut linserna och tvätta av sminket, icke sa nicke. Jag förblir vid datorn.

Kanske drömmer jag vidare på min dröm inatt? Frågan är det. Den var läskig. jag hade hela klart hellre velat ha trygga Oscar bredvid mig, men han sover hemma. Tråkigt att sova själv, när man är rädd för en dröm. Nyp mig, så kanske jag vaknar.

Imorgon blir det jobb, kanske en joggingtur innan? Så jag med gott samvete kan sätta mig på bio och kolla Sex and the city. Mamma sa sådär, sorglig.. Jag har hört totalt tvärtom, får se vad jag själv säger om den. Imorn, bio med Carolina och Jonna, fika innan. Mumms, det behövs att träffa vänner, gose vänner!

Sakna Oscar tajm - sov tajm.
 
 
/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Din Oscar

Du är så söt Min Jenny. Du är bara för söt. Längtar efter dig, väldigt mkt, kan verkligen säga att jag han Jenabstinens ;O :D. Vi ses på Lördag min underbara flickvän! Och föresten, förlåt för att min mobil är helt cp, hatar den. Många pussar! <3

2008-06-26 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0