Hos Osc

Sitter i Oscars säng och håller på att somna. Det hade varit skönt, efter en sömnlös natt. Storm utanför fönstret. Dessutom drömde jag att vår familj hade fyra bilar, varav alla ble snodda av ett gäng muskelknuttar i ett parkeringsgarage. Vi fick tillbaka två bilar av fyra, men de vägrade att ge tillbaka en av bilarna bara för den hade värdefulla fälgar. De monterade av fälarna och gömde de. Vips så befann jag mig i andra värdskriget, jag var som en spion. Letade upp fälgarna och viktiga papper, trillade och blev tagen. Jag skickades till ett koncentrationsläger. Sedan vaknade jag, undra vad som hänt om jag varit kvar där?

Fick mitt schema på Harrys idag, ska bli riktigt roligt att göra annat än bara jordgubbar. Och dessutom massa pengar. TILL MIG! 

Nu kom Oscar, ska pussa lite på honm hadejag tänkt. 

/ Jenny 

Kommentarer
Postat av: andrea

och semster med mig ;)

2008-06-24 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0