Efter en.

Eften en film på tv kollad med mamma och lillebror i min säng börjar jag mjukna upp. Det kanske blir något av denna dagen också. Solen spricker fram i blåsten utanför fönstret, gardinen flyger för ycekt i vinden för att klara ha den nere. (Rullgardin.) Senare ska vi cykla in till staden och äta, pizza. Gott! Det är precis vad man är sugen på, en lördag som egentligen är söndag. Kanske man ska köpa med sig en bunte godis hem till Carolina, där kvällen ska spenderas. Mycket härligt. Det blir något av denna dagen också. Först och främst ska jag städa på mitt rum. Mamma tjatar. Det blir iofs aldrig gjort, om hon inte säger till. Jag får tacka henne sedan. Ett bombnedslag är aldrig roligt. Förresten, Melker mitt kusinbarn är otroligt härlig. Vi drog en sväng om igår kväll, killen är go. Endast 7år dock. Hans lillebror Vidar.. HAHA! Härliga stockholmare. Jag saknar Stockholm! MÅSTE UPP SNART, that´s a fact. / Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Ny design idag!

2008-06-21 @ 14:55:52
URL: http://vinnenbloggdesign.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas du får en trevlig Lördag! :D Haft en bra midsommar?:) Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-21 @ 14:57:35
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0