16/6-2008 Berätta vart du kommer ifrån.

Berätta vart du kommer ifrån. Jag laddar upp med musik innan jobbtimmarna. Hela sex timmars arbete idag. Inte jätte roligt, menmen. På fredag är det midsommarafton, det betyder fira mostrarna Bettan (50) och Monica (60). Gammla de börjar bli, det betyder.. Jag blir också äldre. Midsommar innebär också att turisterna börjar komma, och jordgubbarna börjar träta/ta slut. Hoppas på att få lite jobb timmar på Harrys (resturang och pub). Behöver ju pengar till hösten, shopping. Måste upp till Stockholm i höst också. Ska bli roligt, med tanke på att vi nu mera är ägare, typ, till en lägenhet uppe i vår huvudstad. Gratis boende, kan träffa vänner och SHOPPA! Hoppas såklart på att Frida, min älskade väninna från Täby kommer ner i sommar. Troligen vecka 30. Vore superduper kul. Har inte sett henne sedan, jaaa, hösten 2006. På tok alldeles för länge sedan kan jag meddela. Ska bli riktigt häftigt och skoj att träffa henne. =') / jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0