sol, harrys & pizza

Solen sken, jag hjälpte mamma och moster att rensa i källaren. Det behövdes. 15 sopsäckar totalt ick de ihop, för jag stack och jobbade... Att jobba varenda dag det verkligen är strandväder är  mindre roligt. Fast man får tänka "blekare, men rikare än alla andra". 1 dag på stranden har jag varit iår. Sedan  bar det hemmåt, för att hjälpa lillebror och stänga, han jobbade åt mig med jordgubbarna. Sen mumsigt med pizza. Det var gott efter 9 timmar utan mat. Hade bara ätit två mackor till frukost innan det. En hel del dricka och lite nötter kom i mig innan pizzan.
Dags för promenad med Caroline. (CarolineCarlander.blogg.se)


Caroline på vifft.



/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0