sicket ett.

Efter att ha kommit hem, kollat på rått morden i midsommer går jag upp för att sova. Ska böja mig fram för att leta upp mina glasögon. En liten detalj är att bredvid min säng står en lampa vars "skärm" gårr av och är i princip som glas skärvor.

Aj, där smäller jag ner huvudet, känner att det rinner något i pannan, frågar min lillebror om jag ahr något i pannan. Han nicker till svar, jag tar upp handen får rött på fingrarna. Snabbt inser jag att det är blod och när det dessutom värker. Ajajajajaj... Jag springer ner och mamma och pappa får badda det med papper i ca fem minuter och på med ett plåser.

" Det är bara ett jack, inte djupt.. inte så djupt iaf " säger min pappa.  Tack pappa det lugnar mig verkligen.

Nu är det dags att byta plåster, det har runnit igenom. AJ! 

Detta är precis när mamma och pappa baddat, plåstret är nytt!


/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Din Osc

Jag tycker så synd om dig :(. Vad har jag sagt om den där lampan? :P. Kyss på underbara!! <3

2008-07-10 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0