Promenad och lovade mål.

När jag och Caroline var på vår vandring insåg jag att det är dags igen att ta tag i träningen som det gått utför med. Rimligt mål för mig är mellan 8-10km om ett år ungefär.. Det ska jag orka! Eftersom jag tycker springa är bland det tråkigaste som finns är det bara att göra det och få det överstökat. Jag hade behövt en coach, någon frivillig?
Imorn är dag ett med mitt "nya liv". Jogging, jogging, jogging. Rivstart med 5km? Det låter nog bra, sen är det bara att jobba sig uppåt.


Skogsstigen ner till havet.


Raska steg påväg till min och Carros mötesplats.

Kommentarer
Postat av: Din Osc :)

Jag anmäler mig mer än gärna, behöver också lite motion :P. Kyss på dig underbara! <3

2008-07-13 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0