ösregn och inga jordgubbar

Vid ösregn kan de inte plocka jordgubbar, roligt. Jag fick släpa mig upp ur sängen i morse, ska ju jobba tänke jag. Kommer till jobbet, inga jordgubbar kvar, åh.. Sms:ar chefen efter ca 15min, frågar när de kommer..

Får till svar; "Det kommer nya bär, kan dock ta ett par timmar."
Jag skickar "Vad menas med ett par timmar, två eller fyra?"

I samma ögonblick bestämmer jag mig för att istället ringa, ja gbehöver ju inte sitta där i två eller fler timmar och glo? Då kan jag åka hem istället. Sagt och gjort ringde jag, han svarade glatt att han ringer när de är påväg och att jag kunde pallra mig hemmåt, men får vara beredd på samtal.. De hade inte ens börjat plocka och det tar en stund, sa han. Ja, några timmar lade han till. Jag fick ta med mig jobbet hem, att sitta och glo, enligt Pelle/chefen.

Rolig start på dagen!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Caroline Carlander

As ball start på dagen! haha! men vi kommer ha skoj i stan darl! =)

2008-07-09 @ 11:21:23
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0