kortspels kväll

Jag och Oscar har laddat upp inför vår semester. Oscar har idag lärt sig tvåmannavist, 31 och skitgubbe. Det går bättre och bättre. Det är så att jag är väldigt rastlöst, framför allt på stränder.. Jag måste hållas igång, nästan var tionde minut. Kortspel är bra underhållning, jag och mamma har därför lärt upp min Osc på detta. Oscar tyckte inte det var så roligt till en början "Jag förstår inte" "Jag kan inte" "Jag är trög" är fraser som avlöste vart annat. Till slut tyckte jag mig känna igen ett leende på hans läppar. Vi hade kunnat spela hela natten om det inte vore så att han skulle hem. Sov gott!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Din Osc

Och jag tackar djupast för era invecklade lektioner x). Men det är ju bra, då har vi ju något att göra 8 dagar i Grekland, gött (Y) xD :P. Jenny, sov så gott och dröm sött, inte om "Den" ;). Kyss <3

2008-07-12 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0