En vanlig söndag.

Söndag, en vanlig söndag.. Nästan.
Vaknade upp, trött, bredvis en mycket söt sovande pojkvän. Bestämde mig för att kliva upp och låta honom sova vidare. När jag gått på toa och satt i mina linser hör jag steg utanför dörren. Godmorgon. Han följde mig till jobbet, där jag satt halvsovandes. Drömde om vår Greklandssemester som jag hoppas blir av.

Ikväll har vi gäster, mysigt. Ska upp tidigt, sjunga "Ja må han leva" för pappa och sedan hjälpa mamma och pappa med Dolly. Hon ska till veterinären och få lugnande spruta, eftersom vi ska försöka klippa hennes klövar. Smärtstillande vore bra också... Hon kommer blöda som bara sen. En lugn start på veckan med en gris som bara kommer sova. Congratz pappa i förskott.

/ JennySötnosen Dolly! Familjens solstråle (ibland) till minigris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0