empty room

ja, mitt rum stod tomt igår. Hela dagen. Jag jobbade ju som sagt 13,5 timmar under dagen. Det är inte friskt.
Började med att sälja jordgubbar, 08-13. Sedan stack jag och mor min in till staden, kollade runt. Rea överallt, dock fyndade vi inget. Får kolla imorn i Helsingör. Sedan började jag jobba på Harry´s, 17.00-01.30 jobbade jag. Det gick undan. Jag sprang som en skogstok mellan 19-01.30.
Blev ingen jogging runda. Hann inte med den med tanke på jobben, jag blev inringd på Harry´s. Får hoppas att jag sprang minst 5km under jobbet istället. Träningsverk har jag iaf.

Idag är det afterbeach på schemat, även träna teater. Sedan sova, ska upp tidigt och åka till Helsingborg och Helsingör, måste lämna Dolly innan det. Helsingör på dagen och sedan Helsingborg på kvällen, ska på middag till hans jobbarkompis. Därefter ska vi natta över på Scandic. Ska bli härligt att göra något annat än jobba och städa.

/ jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0