bra avslutning på dagen

Trots den dåliga starten på dagen är min dag ändå lyckad. Efter jag slutat jobba (hela 1 timma) kom moster Anita och hämtade mig. Skulle ut och övningsköra. Gick rätt bra får jag nog säga. Ett tag kvar till körkorts dags, tack och lov. Det behövs mycket övning. Jag tog mig in till stan, mötte upp Caroline för en runda på stan. Vi letade efter allt mellan trosor, skor och nagellack. Jag inhandlade två nagellack och ett par röda heta pumps. Det slank visst ner en fika på Espresso house också, jummie!

Mina nya röda.

Mina nya pumps. Kommer ifrån Vila, finns även i svart.
Vad tycker ni, fullträff eller bottennapp?

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: DIn Osc

Fullträff, helt klart ;) <3

2008-07-10 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0