Underbar dag - måste jag säga

Dagen har varit underbar hittils. Började med att klockan ringde klockan 07.00, mindre roligt. Men jag och Oscar låg lugnt kvar, snozzade klockan en halv timma för att gå upp 07.30. Detta gjorde vi för att jag skulle äntligen få ta bort mina stygn från munnen. Nu har jag inte något som sticks och gör under under överläppen, vilken befrielse! (Dock gjorde det lite ont, men det glömmer man snabbt bort.) Eftersom vi inte "hunnit" äta frukost hemma gick vi till Espresso House och åt en klassisk frukost. Kan jag varmt rekomendera!

Jag träffade sedan efterlängtade Caroline på staden. Hon hade haft det otroligt bra i Verbier, (ursäkta min stavning). Vi kollade runt en massa, men ingenting föll oss i smaken. Lite linnen hit och dit, vanliga och basic. Men, tänkte jag; "De finns hela tiden, så.. Varför slösa pengar nu?" Därför köptes inget i kläsväg idag. Carolina hade varit hos frisören och kom för att säga hej till Caroline. Vi kikade ännu mer och ja, till slut landade ett nagellack (genomskinligt lite rosa) och två böcker i min väska.. Gossip Girl böcker, de heter ingen gör det bättre och fiender i vått och torrt. De är nr. 7 & 8 i samlingen, finns ca 12 böcker.


Väl hemma med Carolina gjorde vi varma mackor, mozarella! Nu har jag varit och tränat, gfick nytt kort idag. Jag har nog aldrig varit lyckligare, det var så skönt att träna av sig. Vem kommer somna gott inatt? Jenny tror jag hon heter.

Ikväll ska jag träffa Caroline och Caroline, kolla på film. Men den stora frågan, hos vem? Vem orkar ta sig till vem?

/ J "en härlig dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0