söndag, härlig söndag!

Söndagar innebär vila, det har jag verkligen gjort. Pappa gjorde väldigt god mat, är nästan helt proppmätt. Sedan kollade jag och mamma på "tjejen som föll överbord", tror det hette så. Goldie Hawn i huvudrollen. Nu sitter jag och väntar på att Oscar ska komma, vi ska gåoch köpa Ben&Jerrys´s eller godis, vi får se.

Jag fick precis sms ifrån Caroline, hon är hemma!! Jag ska träffa henne imorn, ta en runda på stan. Kolla in rean, fast det är hennes värsta! Ska bli roligt!


En bild på Caroline och Amanda i somras. Amanda och Malin var och åt & kollade Björn Gustafsson DVD igår hos mig. Idag kom Caroline som sagt hem, så hon var inte med på kalaset, men kanske blir det myspys imorn?



/ J

Kommentarer
Postat av: Caroline Carlander

Gullefis :) du skriver söta saker ju! <33333333

2008-12-30 @ 11:59:19
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0