Someday


Hur ofta tänker man inte "Varfär gjorde jag så, eller varför sa jag så?".
I mitt fall är det väldigt ofta. Skulle jag få ändra på saker och ting sekunden efteråt och göra det ogjort ade jag i många fall gjort det.
Att spola tillbaka tiden är omöjligt och man kan inte förklara saker ogjort. Däremot man kan ta till sig tillfällen när man kanske kniper käft och tänker till innan man slänger ut sig något man kanske annars hade gjort. Allt för att dämpa ångestkänslan.
Ta vara på tillfällen, var positiv i sammanhang och le hela tiden, nästan iaf. Förhoppningsvis kan känslan förbättras och man kan komma till att slippa tänka, varför gjorde jag så?

Detta behöver jag verkligen tänka på. Jenny, sluta upp att snacka innan du tänkt till!

/ Jenny - orden ekar i mitt huvud

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är klok du min vän <3 ;D

2008-12-02 @ 20:40:55
URL: http://cheinsvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0