Regnet det bara öser ner.

Hela dagen känns som ett ösregn. Regnet faller, sminket rann när man var ute och håret blev tvättat och det är faktiskt även såkallat huvudvärks väder. Mitt huvud är hängit och slött... Måsten tränger på, måste göra spanska läxan, måste plugga matte inför provet. Osv! Aldrig känner jag mig pigg. Men det ska jag försöka ändra på. En bra början, kolla upp synen?

Två snickare var här idag och fällde ner vår valv från vardagsrummet till matplatsen. Blev jätte fint, snart kommer även nya tapeter upp, förhoppningsvis innan jul så det är riktigt fint här då. Bilder kommer komma på detta!

Regnet det bara öser ner, snälla.. Börja snöa istället, julstämning krävs såhär bara 16 dagar kvar till julafton!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0